Se vores kundefeedback

Transparens og troværdighed er nogle af de vigtigste egenskaber for os i PLICO. Vi har altid fokus på, at kunden får den bedste service, og skulle det alligevel ske, at en kunde har negativ feedback, ja, så er det vigtigt for os, at vi tager det til efterretning, så vi kan handle på det og give en endnu bedre kundeservise næste gang.

Dét er en af grundene til, at vi aktivt bruger telefonsystemet Firmafon, som giver os mulighed for at administrere alle vores indgående opkald. Firmafon har et smart anmeldelsesværktøj, der sender en SMS ud til alle, som ringer ind til os, hvor de automatisk bliver anmodet om at give os feedback. Dette gælder alle kunder, tilfredse som ikke-tilfredse.

Heldigvis får vi langt overvejende ros og har en rigtig høj score for vores kunde-feedback. Der er mange kunder, som skriver længere positive anmeldelser om deres oplevelse. Alt i alt er der tale om tal, vi er stolte af, og som vi gerne vil dele. Det er nemlig vigtigt for os at være åbne omkring vores feedback og give alle et indblik heri.

Feedback-score

Her ser I PLICOs feedback-score over det seneste år:

  • Januar 2019: 89%
  • December 2018: 89%
  • November 2018: 100%
  • Oktober 2018: 95%
  • September 2018: 100%
  • August 2018: 88%
  • Juli 2018: 93%
  • Juni 2018: 97%
  • Maj 2018: 93%
  • April 2018: 80%
  • Marts 2018: 88%
  • Februar 2018: 100%

Udpluk af kommentarer gennem det seneste år

Her følger en række kommentarer, vi har fået fra vores kunder gennem Firmafon det seneste års tid:

Maj 2018:

Jeg fik en god snak med jeres medarbejder, og han gav mig klar besked om hvad der skal ske.

Juni 2018:

Fuld ekspertise og hurtig betjening

Juli 2018:

God og hurtig service og nemt at sende bolden videre til vores kontakt person. 😁

August 2018:

De er altid søde og hjælpsomme hos Plico 👍🏻

September 2018:

Løsningsorienteret og god hjælp.

Oktober 2018:

Hurtig ekspedition på trods af ingen Formel aftale og en hasteopgave

November 2018:

Niklas var rigtig hjælpsom, han kunne svare på alt det vi var i tvivl om. Derudover var det rart, at han ikke insisterede og pressede til noget. Han var rigtig rar at tale med, derudover var han meget smilende. Han kom med et rigtig godt tilbud – og vi tog imod det

November 2018:

Talte med Kasper i jeres support. Han er super sød og kompetent og tager opgaverne seriøst store som små og er stadigvæk proffesionel i sin håndtering af de udfordringer der ringes om.

December 2018:

De samtaler jeg har haft med Plico, har alle været rigtig gode Dejligt positivt personale Gode til at svare på spørgsmål Jeg føler mig ikke bare som et nr i rækken

December 2018:

Ja – “stur 5 tal”

December 2018:

Super venlig person jeg talte med og han hjalp mig med mit spørgsmål

December 2018:

Casper vidste hurtigt hvem jeg skulle snakke med, og Lea kunne fortælle hvad der var sket og hvordan det blev løst samt hvornår. Tak for det

Januar 2019:

Altid god Service 👍

Del denne side

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

PLICO Aarhus

+45 7174 1457
Man-Tors: 8.00 - 16.00 | Fredag: 8.00 - 15.00

PLICO København

+45 7174 1457
Man-Tors: 8.00 - 16.00 | Fredag: 8.00 - 15.00